Zwroty i reklamacje

Zapoznaj się ze wszystkimi informacjami poniżej

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki – na jego podstawie zostanie podjęta ścieżka zwrotu towarów. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Kliknij poniżej, aby pobrać formularz zwrotu:

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu bądź faktury.
Pamiętaj jednak, że podstawą reklamacji składanej w ten sposób jest dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz poprawnie wypełniony formularz zwrotów.
Zwrot/wymiana towaru odbywa się na koszt Klienta.

3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Dingo Sp. z o.o.
ul. Ołowiana 22
85-461 Bydgoszcz

4. W celu umożliwienia nam sprawnego rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego, zalecamy, aby zawierało ono:
– imię i nazwisko,
– adres,
– nr telefonu i adres e-mail,
– datę zawarcia umowy,
– datę stwierdzenia przyczyny reklamacji,
– opis problemu,
– żądanie reklamacji,
– podpis.

 

JAK ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ TOWAR?

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić bądź wymienić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na podany niżej adres wraz ze zwracanym bądź wymienianym produktem/produktami.
W przypadku wymiany produktu, pamiętaj o podaniu informacji na jaki produkt wymieniasz zwracany towar!

Adres do wysyłki:

Dingo Sp. z o.o.
ul. Ołowiana 22
85-461 Bydgoszcz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym/wymienianym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.